Monday, March 7, 2011

برگ‌هایی‌ در باد - No.1 - بعد از 26 سال جوابش كردند

محمد علي طرابخاني معروف به مايكل امروز در 62 سالگي براي اولين بار بعد از 26 سال يك تخم مرغ را برداشت به گوشه ماهيتابه زد ، شكستش و  شروع به درست كردن نيمرو كرد.محمد علي 26 سال پيش از زنش طلاق گرفته بود و از آن روز تا همين ديروز در هتل ماريت سر خيابان يازدهم زندگي مي كرد.
او دو خانه داشت، يك آپارتمان و يك خانه ي حياط دار. تا قبل از اين هر دو را اجاره داده بود و از محل اجاره ها هر ماه ٤٠٠٠ دلار به حساب هتل ماريت سر خيابان يازدهم واريز مي كرد و با استفاده از تسهيلات  بند دوم قوانين اقامت هاي بلند مدت در هتل ماريت سر خيابان يازدهم ، 26 سال بود كه خودش تختش را جمع نكرده بود ، جايي را گرد گيري نكرده بود و خمير دندان و شامپو هم نخريده بود.
تا همين ماه پيش كه هتل ماريت سر خيابان يازدهم جوابش كرد و به اين فكر افتاد كه به هتل شرايتون سر خيابان دوازدهم كه 16 سال از پنجره مي ديدش برود و انجا هم مسافر طولاني مدت قبول نكردند و ناچار او هم مستأجر آن خانه اي را كه حياط داشت جواب كرد و به خانه ي خودش آمد. او امروز عصر براي اولين بار بعد از 26 سال دوستانش را به جاي لابي هتل در خانه ي خودش ملاقات مي كند.
محمد علي طرابخاني معروف به مايكل در حالي كه به تخم مرغ در حال جزقاله شدن نگاه مي كرد با خود فكر كرد كه ايكاش مستأجر آپارتمانش را جواب كرده بود.

2 comments:

بهروز said...

Sad :(

Cinnamon said...

دقیقاً سئوال همینه که این تراژدی هست یا کمدی..